wyzwanie
Stworzyć koncepcję na wyróżniającą się na rynku markę. Wprowadzić ją do sieci przez e-sklep budowany od podstaw, razem z treściami, projektem logo, zdjęciami i zmieścić się w budżecie, który był „ciasny”.
rozwiązanie
Koncepcję marki opieramy na motywie podróżowania. Takiego swobodnego bez spiny. Właścicielka firmy ma poczucie humoru. Wplatamy je w narrację, która w autentyczny sposób buduje relacje z odbiorcami. Wybieramy technologię Woocommerce, która napędza sklep. Jest to elastyczna platforma, którą można w łatwy sposób modyfikować pod względem wyglądu i funkcjonalności. A do tego możną nią zarządzać i rozwijać samemu, bez znajomości programowania. Zdjęcia produktowe robi fotograf, ale w taki sposób, by kolejne produkty można było fotografować samemu. Robimy z Klientem jednodniowy warsztat z fotografowania produktów „samemu” żeby nie być od nikogo zależnym. Kręcimy krótki film, żeby strona sklepu była odbierana z pozytywnymi skojarzeniami i wyróżniała się spośród konkurencji. Całość zamykamy w bardzo przyzwoitym budżecie.
praca
Packshoty

Video
Logo

Sklep www
