Projektantka mody
wyzwanie
Syla Malina, to bardzo uzdolniona projektantka, która ma na swoim koncie kreacje, noszone przez znanych artystów. Jednak, branża fashion jest bardzo kosztochłonna. Nasza Klientka, nie miała dużego budżetu na rozpoczęcie sprzedaży. Nie miała też wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży na większą skalę.
rozwiązanie
Mały budżet dzielimy na części. Decydujemy, że sklep robimy najprościej jak tylko można, ale tak, by użytkownik nie miał w procesie zakupu żadnych „tarć”. Etap budowy sklepu zamykamy w małej części budżetu. Większą część przeznaczamy na doświadczonego fotografa. Decydujemy się na plener i sesje „packshotowe” zdjęć o możliwie najlepszej jakości. Projektantka sama decyduje się na działania na Facebook’u i Instagramie w czym wspieramy ją regularnymi konsultacjami.
Sklep www
Opieramy się na Woocommercie. Platforma, która jest tania w rozwoju, bardzo elastyczna i w zasadzie doskonała by zacząć eksperymenty ze sprzedażą swoich produktów w sieci. Całość treści wdrażamy pod kątem pozycjonowania SEO.
Logo
W niewielkim budżecie mieścimy również projekt logo. Jest to ewolucja poprzedniego znaku. Nie tworzymy księg znaku, bo nie jest to etap, który by to uzasadniał.
Zdjęcia

Sesja
Sklep www

Logo
