Wdrożenie

 

Strona www obejmująca do 10 podstron.

Formularz zintegrowany z CRM*

Wsparcie 12 mc

Elementy

 

WordPress 0,00 PLN

Motyw 250,00 PLN

Opcje

 

Produkcja treści i SEO

2 450,00 PLN

250,00 PLN

koszt do ustalenia

Budżet

2 700,00 PLN

Wdrożenie

Ponieważ Wasz model biznesowy jest złożony i obejmuje wiele produktów z dwóch różnych obszarów jakimi są ubezpieczenia i finanse proponujemy stworzenie strony www, w oparciu o inspirację od www.ge.com

Stronę główną otworzymy zdjęciem, lub filmem na cały ekran.

Na stronie głównej w menu, umieścimy odnośniki do podstron, które reprezentują wszystkie Wasze linie produktowe:

Stronę główną wykorzystamy również, do wyświetlania najnowszych artykułów, które przybliżą Waszą pracę klientom, w sposób, który przyciągnie ich uwagę oraz w sposób, który będzie budował Waszą markę.

Stronę główną zakończymy wezwaniem do działania w postaci zarejestrowania się w formularzu zintegrowanym z CRMem. Jednocześnie wezwanie do działania rozłożymy na innych podstronach, po to, żeby maksymalizować szansę na generowanie leadów.

Budowanie marki.

Budowanie marki proponujemy oprzeć na dwóch filarach głównych: pracownicy i produkty oraz pomocniczym „lend a hand” który pokazuje markę, która jest społecznie zaangażowana.

Budowanie marki, rozumiemy jako zestaw działań, którego celem będzie wywołanie pożądanych skojarzeń w świadomości klientów i prospektów.

Pożądane skojarzenia, to obszar, który należałoby ustalić wspólnie, ponieważ wokół wybranych skojarzeń zaczęłyby powstawać treści wdrażające strategię budowania marki w sieci poprzez własną stronę www, Facebooka, Instagram, LinkedIn i kanały płatne.

Filar marki oparty o pracowników – obszar w którym będziemy budować zaufanie do firmy, skracać dystans z klientem. Wykorzystamy do tego sekcję strony w której przedstawimy zespół – być może na podstronach poszczególnych linii produktowych. Jednocześnie wykorzystamy Facebooka i LinkedIn, do komunikacji z klientami i prospektami, dystrybuując treści dotyczące Waszego zespołu. Tym samym, chcemy również budować wizerunek pracodawcy, który ułatwi sobie rekrutację najlepszych fachowców na rynku.

Filar marki oparty o produkty – obszar w którym będziemy budować świadomość produktów i usług na zasadzie kaskady.

Ponieważ w chwili obecnej oferujecie również produkty i usługi związane z markami luksusowymi, to proponujemy wykorzystać „efekt aureoli” kaskadując go „w dół”. Celem kaskadowania będzie wykorzystanie istniejących skojarzeń z markami luksusowymi do pozyskiwania klientów „premium”. Oraz, dodatkowo, stworzyć linię produktową „ekonomiczną”, która będzie dedykowana dla mniej zamożnych klientów, ale dzięki Waszej styczności z markami premium, stworzy pole do pozyskania zaufania klientów „ekonomicznych”.

Elementy

Elementy, to części z których powstanie pełna funkcjonalność strony. Podstawą będzie WordPress, który jest bardzo dobrą platformą, dającą możliwość wprowadzania zmian na stronie również osobom, które nie mają doświadczenia z programowaniem. Jednocześnie, jest to platforma, którą można pozycjonować we własnym zakresie, jeżeli będzie taka potrzeba.

Wygląd strony oprzemy o gotowy szablon, który dopasujemy do wizerunku marki.

Cała strona zostanie wykonana z dopasowaniem tekstów do SEO – wcześniej wybranej strategii słów kluczowych.

Opcje

Opcjonalnie, oprócz stworzenia treści na stronę www proponujemy wsparcie w tworzeniu i dystrybuowaniu treści, które miałyby wspierać wizerunek marki w sieci na takich platformach jak Facebook, Instagram i LinkedIn i własna strona www.

W tym celu, musielibyśmy na wspólnym spotkaniu wyznaczyć spójną strategię tworzenia treści.

Podsumowanie

Niniejsza oferta obejmuje tak stworzenie samej strony www, jak i całej koncepcji na rozwijanie marki w sieci. Przedstawiony budżet obejmuje wykonanie strony www i strategię produkcji i dystrybucji treści, którą musielibyśmy wypracować jednak na wspólnym spotkaniu. Po ewentualnym spotkaniu, będziemy w stanie podać dokładny budżet związany z produkcją i dystrybucją treści na wybrane platformy społecznościowe i dodatkowo na stronę www.

*Ponieważ nie mamy jeszcze informacji o Waszym CRMie, nie jesteśmy w stanie podać kosztu jego integracji z formularzem na stronie www. Tym samym koszt integracji, zostałby podany oddzielnie.

Czas realizacji projektu, to 8 tygodni.

Sposób rozliczenia: przelew 14 dni od dnia odbioru projektu.

tobiasz@malawielkamarka.pl

574 748 237