Sklep, który odkrywa dla Ciebie świat wina.

Rozpocznij swoją przygodę z winem. Naucz się wybierać dobre wina i poszukiwać niuansów w bukiecie ich smaków i zapachów. Stań się koneserem, który zna się na winach dzięki „mikro kursom” jakie dołączamy do wysyłanych win.

Wybieraj i kupuj wina z naszej starannie wyselekcjonowanej winoteki lub korzystaj z subskrypcji na cykliczne dostawy. Przesyłaj wina na prezenty lub wręczaj innym subskrypcje.

Niedostępne w innych kanałach sprzedaży, wina zaliczane do 3% najlepszych światowych win, uznane przez społeczność Vivino.  Wszystkie nasze wina w  najlepszym stosunku ceny do jakości.

Kup wino

 

Ciesz się wyborem win, które zostały dla Ciebie wyselekcjonowane spośród wielu innych win w tym droższych, ale nie zawsze lepszych. Dzięki temu, możesz wybierać najlepsze wina na świecie w cenie, która nie jest wygórowana.

Kup subskrypcję

 

Pozwól nam wybrać wina dla Ciebie. Skorzystaj z opcji subskrypcji. Ciesz się dostawą wina raz w miesiącu, lub raz na trzy miesiące. Zaskoczymy Cię starannie wybranymi winami, którymi możesz cieszyć się w zaciszu dobrej muzyki, lub z bliskimi.

Wyślij prezent

 

Wybierz wino, lub pozwól nam je wybrać dla ważnej Ci osoby. Możesz również sprezentować subskrypcję.

Wdrożenie

Celem sklepu / strony www będzie edukowanie „początkujących”użytkowników o winie, przez jego konsumpcję.

Edukacja będzie odbywała się przez odpowiednio przygotowane opisy wina, które odkryją przed użytkownikiem paletę smaków i zapachów. Roboczo nazywamy to „mikro kursem”, bo z każdą butelką wina, użytkownik odkrywa nową wiedzę o winie. Opisy wina mogą być w formie strony internetowej, do której ma dostęp zalogowany użytkownik. Dzięki temu mamy możliwość przedstawiania treści za pomocą tekstu, dźwięku i filmu. Jednocześnie tworzymy dodatkowy produkt do wina, który będzie miał funkcję „motywacyjną” zachęcającą do powrotu do sklepu, by odkrywać kolejne poziomy wiedzy o winie.

Cel biznesowy, będzie realizowany poprzez dostarczanie wysokiej jakości win w atrakcyjnych cenach, wspartych zaufaniem z recenzji z Vivino na trzy sposoby:

  1. Kup wino. Użytkownik sam wybiera wina ze sklepu, kierując się odpowiednio przygotowanym opisem edukacyjnym.
  2. Skorzystaj z cyklicznej subskrypcji. Użytkownik może wybrać jedną z trzech subskrypcji, w ramach której cyklicznie otrzymuje wybrane dla niego produkty wraz z odpowiednio przygotowanymi opisami edukacyjnymi.
  3. Sprezentuj wino. Użytkownik może kupić wybrane wino / wina / subskrypcję, jako prezent, który zostanie spakowany / przekazany do adresata.

Elementy

Elementy, to części z których powstanie pełna funkcjonalność sklepu. Podstawą będzie WordPress i jego Woocommerce, które znakomicie sprawdzają się jako fundament e-sklepu.

Skorzystamy ze wstępnie przygotowanego „wyglądu” w oparciu o płatną licencję motywu Salient który zostanie dostosowany do pożądanego wizerunku sklepu.

Obsługa subskrypcji będzie możliwa dzięki integracji z wtyczką, która taką funkcjonalność oferuje. Koszt jej licencji to 199 USD i trzeba ją odnawiać po upływie roku, na kolejny rok. Więcej o wtyczce TU.

Obsługę płatności zapewnimy dzięki integracji z PayU Woocommerce. Takie rozwiązanie da użytkownikowi możliwość realizowania płatności cyklicznych za subskrypcje i płatności za towary przez bramki płatnicze lub karty kredytowe. Warto zapoznać się z kosztami obsługi płatności TU.

Inpost i Furgonetka to wtyczki, które umożliwią użytkownikowi decydowanie o sposobie wysyłki towaru. Od wyboru paczkomatu dzięki geolokalizacji, po wybór kuriera, który oferuje najniższy koszt dostawy.

Element edukacyjny obejmujący koncepcję „miko kursów” w postaci podstron www, udostępnianych po zakupie wina lub subskrypcji, na tym etapie nie jest jeszcze wyceniony, ponieważ wymaga dodatkowych ustaleń.

Opcje

Hero Video – stronę główną chcemy otworzyć stworzonym video produktowym, które zatrzyma uwagę, wyróżni sklep i zachęci do interakcji z nim. Scenariusz filmu chcemy oprzeć na pokazaniu grupy ludzi, która spędza razem czas przy winie, gdzie butelka wina jest głównym bohaterem.

Opcjonalnie wirtualny magazyn sklepu można zintegrować z takimi programami jak Subiekt GT czy PC-Market.

Podsumowanie

Celem wdrożenia jest stworzenie sklepu, który będzie gotowy do realizacji jego zaplanowanej funkcji.

Czas realizacji projektu, to 8 tygodni.

Budżet

6 277,00 PLN

tobiasz@malawielkamarka.pl

574 748 237