Elementy, to części z których powstanie pełna funkcjonalność sklepu. Podstawą będzie WordPress i jego Woocommerce, które znakomicie sprawdzają się jako fundament e-sklepu.
Skorzystamy ze wstępnie przygotowanego „wyglądu” w oparciu o płatną licencję motywu Salient który zostanie dostosowany do pożądanego wizerunku sklepu.
Obsługa subskrypcji będzie możliwa dzięki integracji z wtyczką, która taką funkcjonalność oferuje. Koszt jej licencji to 199 USD i trzeba ją odnawiać po upływie roku, na kolejny rok. Więcej o wtyczce TU.
Obsługę płatności zapewnimy dzięki integracji z PayU Woocommerce. Takie rozwiązanie da użytkownikowi możliwość realizowania płatności cyklicznych za subskrypcje i płatności za towary przez bramki płatnicze lub karty kredytowe. Warto zapoznać się z kosztami obsługi płatności TU.
Inpost i Furgonetka to wtyczki, które umożliwią użytkownikowi decydowanie o sposobie wysyłki towaru. Od wyboru paczkomatu dzięki geolokalizacji, po wybór kuriera, który oferuje najniższy koszt dostawy.
Element edukacyjny obejmujący koncepcję „miko kursów” w postaci podstron www, udostępnianych po zakupie wina lub subskrypcji, na tym etapie nie jest jeszcze wyceniony, ponieważ wymaga dodatkowych ustaleń.