Marka

Marka to obietnica jaką składasz klientowi symbolizowana nie tylko przez logo.
Marka to jest to, co klient opowiada innym o Twojej usłudze.
Marka pozwala klientowi zapamiętać Cię i odróżnić od konkurencji.
Marka to emocje, jakie klient przeżywa w kontakcie z Twoją usługą.

Przekaz

Dzisiaj, markę buduje się w świecie cyfrowym.
W nim jest „uwaga” ludzi.
Świat cyfrowy składa się z obrazów, tekstów i dźwięków.
Dzięki nim można budować markę.
Dzięki nim można kreować piękno i estetykę.

Wdrożenie

Wizerunek marki kształtowany przekazem dociera do wybranych odbiorców.
Miejsce dotarcia, to punkty styku.
Punkty styku to:
strona www
platformy społecznościowe
wyszukiwarki np: Google
wiadomości np: email lub sms

www.stoklosa.art

Wizja

Estetyka wsparta obrazem video

Strona www to jeden z punktów styku użytkownika z marką. Można go wykorzystać z całym potencjałym jaki oferuje ta technologia. Wykorzystanie filmów video do opowiedzenia wciągającej historii o marce, manifestacja pełni możliwości pracowni architektonicznej, w sposób który jest piękny, spójny i adekwatny do możliwości pracowni. Podobnie jak prezentacja architektoniczna, strona www może i powinna zachwycać jej użytkowników, oraz zachęcać ich do kontaktu.

 

  • Strona główna otwierana pięknym filmem na cały ekran
  • Obrazy i teksty podporządkowane estetyce i przemyślanemu przekazowi.
  • Przemyślany przekaz to taki, który buduje skojarzenia o marce z jakimi pracownia chce być utożsamiana.
  • Przekaz to również część procesu sprzedażowego.
  • Strona wspiera proces sprzedażowy poprzez umożliwienie łatwego i szybkiego kontaktu.
  • Strona daje możliwość nawiązania kontaktu z anonimowy użytkownikiem poprzez newsletter.
  • Newsletter  poprzez starannie zaplanowane treści zamienia anonimowego użytkownika w potencjalnego klienta.

Produkt / Usługa

Domy Premium | Segmentacja

Podobnie jak w przypadku marek luksusowych proponujemy stworzenie dwóch linii produktowych. Pierwsza z nich, to domy premium dla bardzo zamożnych klientów prywatnych i instytucjonalnych. Druga to domy „standard” dla większej, ale mniej zamożnej grupy klientów.

Celem takiej segmentacji ma być wzbudzenie „dyskusji” o marce. Taka „dyskusja” pomoże w sprzedaży produktów luksusowych.  Jednocześnie jej przekaz dotrze do mniej zamożnych klientów, którzy utożsamiając produkty z luksusową marką, bedą pożądali produktu dopasowanego do ich możliwości finansowych.

Ten proces można nazwać kaskadowaniem marki premium w stronę produktów bardziej dostępnych na zasadach efektu aureoli.

Podobnie postąpiło BWM i Mercedes. Ich flagowe samochody konkurują z Rols-Roycem, a jednocześnie wprowadziły do swojego portfolio produkty konkurujące z Volkswagenem Golfem i Fordem Focusem, mimo wyższej ceny. Odwrotna droga byłaby bardzo kosztowna lub nawet nie możliwa.

SPRAWDŹ

PROJEKTY PREMIUM

https://www.youtube.com/watch?v=IqJi6ap1FZo&feature

Wdrożenie

Strona www, to jedno z miejsc gdzie wdrażamy pożądany wizerunek marki. Strona www to również miejsce, którego celem jest rozpoczynanie procesu sprzedażowego. Oprócz przemyślanej struktury treści, odpowiednio rozmieszczonych wezwań do działania, wdrażamy segmentację produktu na obszar „premium” i „standrad”.

Projekty z obszaru „premium” będą prezentowane na osobnej podstronie. Będziemy budować historię renderami 3d na cały ekran, estetycznymi grafikami i angażującymi tekstami.

Podobnie, obszar projektów „standard” będzie prezentowany na osobnej podstronie dla każdego projektu, jednak w sposób wyraźnie inny niż segment „premium”.

Podróż użytkownika będziemy kierować zawsze na stronę www, której celem jest rozpoczynanie procesu sprzedaży. Użytkownik będzie kierował się na stronę ww z 2 kanałów:

  1. Platformy społecznościowe – bezpłatnie organicznie i ewentualnie płatnie.
  2. Przeglądarka Google – bezpłatnie, organicznie i ewentualnie płatnie.

Podsumowanie

Stworzenie pięknej i przemyślanej strony www wspierającej wizerunek marki, to początek drogi dotarcia do dużej grupy klientów. Wsparcie przekazu takimi kanałami jak Facebook, Instagram, być może Linked In, będzie domknięciem cyfrowego ekosystemu pracowni. Regularne dodawanie starannie zaplanowanych treści poprzez video / obraz, tekst i dźwięk na kanały własne (strona www, platformy społecznościowe) i zewnętrzne (artykuły sponsorowane, blogi, influencerzy) będzie „paliwem” napędzającym funkcje sprzedożowe.