Propozycja budowy sklepu www.

https://www.youtube.com/watch?v=WInqtqwy5uE

Elementy

 

WordPress + Woocommerce 0,00 PLN

Motyw Barberry 223,00 PLN

Obsługa płatności 0,00 PLN

Inpost: 199,00 PLN

Furgonetka: 199,00 PLN

Opcje

 

Sfera do Subiekta GT 449,00 PLN

SubSync do Subiekta GT 789,00 PLN

Customizer Zakeke 250,00* PLN

Hero video 1200,00 PLN

Wdrożenie

 

Struktura sklepu

Landing page

SEO

Wsparcie 12 mc

Elementy

621,00 PLN

Opcje

2 688,00 PLN

Wdrożenie

2 450,00 PLN

Budżet

5 759,00 PLN

Elementy

Funkcjonalność i cechy podstawowe.

Elementy, to części z których powstanie pełna funkcjonalność sklepu. Podstawą będzie WordPress i jego Woocommerce, które znakomicie sprawdzają się jako fundament e-sklepu.

Skorzystamy ze wstępnie przygotowanego „wyglądu” w oparciu o płatną licencję motywu Barberry, który zostanie dostosowany do pożądanego wizerunku sklepu.

Obsługę płatności zapewnimy dzięki bezpłatnym integracjom z uznanymi dostawcami usług płatniczych: PayPal, Przelewy24, lub Tpay lub DotPay.

Nie planujemy tworzyć graficznego mockup’u strony, a jedynie schemat, na którym pokarzemy rozłożenie elementów na stronie głównej / landing page’u i stronach sklepu w celu uzyskania Waszej wstępnej akceptacji związanej z wyglądem podstron.

Podstawową funkcjonalność sklepu zaopatrzymy w wygodne dla użytkownika i administratora zarządzanie przesyłkami. Dodamy usługę Inpost z geolokalizacją umożliwiającą wybieranie paczkomatów „po mapie”. Natomiast Furgonetka, to wtyczka, dzięki której będzie można łatwo, szybko i możliwe tanio wybrać usługi innych przewoźników niż Inpost.

Opcje

Funkcjonalność i cechy opcjonalne.

Woocommerce można tak wyposażyć, by praca z dużą ilością produktów nie była uciążliwa. W tym celu można go zintegrować z Subiektem GT, dzięki czemu zarządzanie magazynem i sprzedażą, będzie przebiegało sprawnie.

Możliwości indywidualizacji produktu przez użytkownika oferuje zewnętrzny dostawca takiego rozwiązania Zakeke, w abonamencie rocznym 250,00 PLN*. Jego pełna funkcjonalność zależy od wprowadzenia modeli produktu w formie 3d lub 2d na podstawie których użytkownik indywidualizuje swój produkt. Modele 3d i 2d trzeba dodatkowo stworzyć. Koszt ich stworzenia byłby do ustalenia, jednak biorąc pod uwagę prostą formę produktu można spodziewać się niskich ewentualnych kosztów.

Hero Video – stronę główną chcemy otworzyć stworzonym dla Was video produktowym, które zatrzyma uwagę, wyróżni sklep i zachęci do interakcji z nim. Scenariusz filmu jest do ustalenia. Fragmenty tego filmu możemy umieścić w innych miejscach strony głównej / innych podstron, tworząc unikalny wygląd sklepu.

Subiekt GT dla Woo

Zakeke product customizer

Wdrożenie

Wdrożenie, to działania, polegające na złożeniu wszystkich elementów i opcji w gotowy do sprzedaży sklep.

Sklep będzie złożony z dwóch głównych części / stron:

Landing page i strona sklepu w tym: strony z produktami, strona koszyka, strona konta użytkownika.

Landing page – jego celem będzie szybkie zdobycie uwagi i zaufania oraz wezwanie do działania, czyli przejścia na podstronę sklepu.

Wdrożenie obejmuje również przygotowanie regulaminu sklepu, polityki prywatności i informacji o ciasteczkach oraz stosownych podstron.

Ponadto, na stronie znajdzie się również FAQ stworzony na podstawie treści dostarczonych przez zleceniodawcę.

Planujemy również wdrożenie chatu online opartego o WhatsUp lub Messenger.

Ponieważ w niniejszej propozycji nie oferujemy produkcji treści innych niż na landing page, to kwestie pozycjonowania SEO „on-site” związane z treściami produktowymi, przekażemy na zasadzie know-how do wykorzystania jako kompetencja osób z Waszego zespołu. Wybrana osoba z Waszego zespołu, będzie umiała wybierać właściwie słowa kluczowe, tworzyć wokół nich właściwe treści oraz tworzyć opisy i tytuły meta.

Po zakończonym wdrożeniu w ramach budżetu zapewniamy 12 miesięczne wsparcie w ramach technicznego funkcjonowania sklepu, analizy danych z podpiętego Google Analytics i Search Console, oraz wsparcia w ramach analizy potencjału słów kluczowych w oparciu o Ubersugest.

Podsumowanie

Celem wdrożenia jest stworzenie sklepu, który będzie gotowy do realizacji sprzedaży. Niniejsza propozycja nie obejmuje wprowadzenia treści produktowych, ale zapewnia pełne wsparcie związane z ich wprowadzeniem.

Czas realizacji projektu, to 8 tygodni.

Sposób rozliczenia: przelew 14 dni od dnia odbioru projektu.

tobiasz@malawielkamarka.pl

574 748 237