Propozycja budowy sklepu www.
Elementy
WordPress + Woocommerce 0,00 PLN
Motyw Barberry 223,00 PLN
Obsługa płatności 0,00 PLN
Inpost: 199,00 PLN
Furgonetka: 199,00 PLN
Opcje
Sfera do Subiekta GT 449,00 PLN
SubSync do Subiekta GT 789,00 PLN
Customizer Zakeke 250,00* PLN
Hero video 1200,00 PLN
Wdrożenie
Struktura sklepu
Landing page
SEO
Wsparcie 12 mc
Elementy
621,00 PLN
Opcje
2 688,00 PLN
Wdrożenie
2 450,00 PLN
Funkcjonalność i cechy podstawowe.
Elementy, to części z których powstanie pełna funkcjonalność sklepu. Podstawą będzie WordPress i jego Woocommerce, które znakomicie sprawdzają się jako fundament e-sklepu.
Skorzystamy ze wstępnie przygotowanego „wyglądu” w oparciu o płatną licencję motywu Barberry, który zostanie dostosowany do pożądanego wizerunku sklepu.
Obsługę płatności zapewnimy dzięki bezpłatnym integracjom z uznanymi dostawcami usług płatniczych: PayPal, Przelewy24, lub Tpay lub DotPay.
Nie planujemy tworzyć graficznego mockup’u strony, a jedynie schemat, na którym pokarzemy rozłożenie elementów na stronie głównej / landing page’u i stronach sklepu w celu uzyskania Waszej wstępnej akceptacji związanej z wyglądem podstron.
Podstawową funkcjonalność sklepu zaopatrzymy w wygodne dla użytkownika i administratora zarządzanie przesyłkami. Dodamy usługę Inpost z geolokalizacją umożliwiającą wybieranie paczkomatów „po mapie”. Natomiast Furgonetka, to wtyczka, dzięki której będzie można łatwo, szybko i możliwe tanio wybrać usługi innych przewoźników niż Inpost.
Opcje
Funkcjonalność i cechy opcjonalne.
Woocommerce można tak wyposażyć, by praca z dużą ilością produktów nie była uciążliwa. W tym celu można go zintegrować z Subiektem GT, dzięki czemu zarządzanie magazynem i sprzedażą, będzie przebiegało sprawnie.
Możliwości indywidualizacji produktu przez użytkownika oferuje zewnętrzny dostawca takiego rozwiązania Zakeke, w abonamencie rocznym 250,00 PLN*. Jego pełna funkcjonalność zależy od wprowadzenia modeli produktu w formie 3d lub 2d na podstawie których użytkownik indywidualizuje swój produkt. Modele 3d i 2d trzeba dodatkowo stworzyć. Koszt ich stworzenia byłby do ustalenia, jednak biorąc pod uwagę prostą formę produktu można spodziewać się niskich ewentualnych kosztów.
Hero Video – stronę główną chcemy otworzyć stworzonym dla Was video produktowym, które zatrzyma uwagę, wyróżni sklep i zachęci do interakcji z nim. Scenariusz filmu jest do ustalenia. Fragmenty tego filmu możemy umieścić w innych miejscach strony głównej / innych podstron, tworząc unikalny wygląd sklepu.
Subiekt GT dla Woo
Zakeke product customizer
Wdrożenie
Wdrożenie, to działania, polegające na złożeniu wszystkich elementów i opcji w gotowy do sprzedaży sklep.
Sklep będzie złożony z dwóch głównych części / stron:
Landing page i strona sklepu w tym: strony z produktami, strona koszyka, strona konta użytkownika.
Landing page – jego celem będzie szybkie zdobycie uwagi i zaufania oraz wezwanie do działania, czyli przejścia na podstronę sklepu.
Wdrożenie obejmuje również przygotowanie regulaminu sklepu, polityki prywatności i informacji o ciasteczkach oraz stosownych podstron.
Ponadto, na stronie znajdzie się również FAQ stworzony na podstawie treści dostarczonych przez zleceniodawcę.
Planujemy również wdrożenie chatu online opartego o WhatsUp lub Messenger.
Ponieważ w niniejszej propozycji nie oferujemy produkcji treści innych niż na landing page, to kwestie pozycjonowania SEO „on-site” związane z treściami produktowymi, przekażemy na zasadzie know-how do wykorzystania jako kompetencja osób z Waszego zespołu. Wybrana osoba z Waszego zespołu, będzie umiała wybierać właściwie słowa kluczowe, tworzyć wokół nich właściwe treści oraz tworzyć opisy i tytuły meta.
Po zakończonym wdrożeniu w ramach budżetu zapewniamy 12 miesięczne wsparcie w ramach technicznego funkcjonowania sklepu, analizy danych z podpiętego Google Analytics i Search Console, oraz wsparcia w ramach analizy potencjału słów kluczowych w oparciu o Ubersugest.
Podsumowanie
Celem wdrożenia jest stworzenie sklepu, który będzie gotowy do realizacji sprzedaży. Niniejsza propozycja nie obejmuje wprowadzenia treści produktowych, ale zapewnia pełne wsparcie związane z ich wprowadzeniem.
Czas realizacji projektu, to 8 tygodni.
Sposób rozliczenia: przelew 14 dni od dnia odbioru projektu.
