https://www.youtube.com/watch?v=zWOvmdBhxBw

Wdrożenie

 

Struktura sklepu

Landing page

SEO

Wsparcie 12 mc

Elementy

 

WordPress + Woocommerce 0,00 PLN

Motyw Salient 230,00 PLN

Obsługa subskrypcji 750,00* PLN

Obsługa płatności PayU 149,00** PLN

Inpost: 199,00*** PLN

Furgonetka: 199,00*** PLN

Opcje

 

Hero video 1200,00 PLN

Wdrożenie

2 550,00 PLN

Elementy

1 527,00 PLN

Opcje

1 200,00 PLN

Budżet

5 277,00 PLN

Wdrożenie

Wdrożenie, to działania, polegające na złożeniu wszystkich elementów i opcji w gotowy do sprzedaży sklep.

Celem sklepu / strony www będzie edukowanie „początkujących”użytkowników o winie, przez jego konsumpcję.

Cel biznesowy, będzie realizowany poprzez dostarczanie wysokiej jakości win w atrakcyjnych cenach, wspartych zaufaniem z recenzji z Vivino.

Cel marketingowo będzie realizowany przez 3 funkcjonalności strony:

  1. Kup wino. Użytkownik sam wybiera wina ze sklepu, kierując się odpowiednio przygotowanym opisem edukacyjnym.
  2. Skorzystaj z cyklicznej subskrypcji. Użytkownik może wybrać jedną z trzech subskrypcji, w ramach której cyklicznie otrzymuje wybrane dla niego produkty wraz z odpowiednio przygotowanymi opisami edukacyjnymi.
  3. Sprezentuj wino. Użytkownik może kupić wybrane wino / wina / subskrypcję, jako prezent, który zostanie spakowany / przekazany do adresata.

Elementy

Elementy, to części z których powstanie pełna funkcjonalność sklepu. Podstawą będzie WordPress i jego Woocommerce, które znakomicie sprawdzają się jako fundament e-sklepu.

Skorzystamy ze wstępnie przygotowanego „wyglądu” w oparciu o płatną licencję motywu Salient który zostanie dostosowany do pożądanego wizerunku sklepu.

Obsługa subskrypcji* będzie możliwa dzięki integracji z wtyczką, która taką funkcjonalność oferuje. Koszt jej licencji to 199 USD i trzeba ją odnawiać po upływie roku, na kolejny rok. Więcej o wtyczce TU.

Obsługę płatności** zapewnimy dzięki integracji z PayU Woocommerce. Takie rozwiązanie da użytkownikowi możliwość realizowania płatności cyklicznych za subskrypcje i płatności za towary przez bramki płatnicze lub karty kredytowe. Warto zapoznać się z kosztami obsługi płatności TU.

Inpost*** i Furgonetka*** to wtyczki, które umożliwią użytkownikowi decydowanie o sposobie wysyłki towaru. Od wyboru paczkomatu dzięki geolokalizacji, po wybór kuriera, który oferuje najniższy koszt dostawy. Być może, w pierwszym etapie rozwoju sklepu żadna z tych wtyczek nie będzie potrzebna. Tę kwestię należy jeszcze dokładnie ustalić.

Opcje

Hero Video – stronę główną chcemy otworzyć stworzonym dla Was video produktowym, które zatrzyma uwagę, wyróżni sklep i zachęci do interakcji z nim. Scenariusz filmu chcemy oprzeć na pokazaniu grupy ludzi, która spędza razem czas przy winie, gdzie butelka wina jest głównym bohaterem.

Opcjonalnie, w przyszłości można zintegrować sklep www z PC-Market, dzięki czemu zarządzanie magazynem i sprzedażą, będzie przebiegało sprawnie. Rozwiązanie od zewnętrznego dostawcy, dodatkowo płatne  w przedziale od 1200 – 1700 PLN. Więcej o nim TU.

Podsumowanie

Celem wdrożenia jest stworzenie sklepu, który będzie gotowy do realizacji jego zaplanowanej funkcji. Niniejsza propozycja obejmuje stworzenie opisów edukacyjnych, jednak te, musiałyby zostać zaprojektowane wspólnie.

Czas realizacji projektu, to 8 tygodni.

Sposób rozliczenia: przelew 14 dni od dnia odbioru projektu.

tobiasz@malawielkamarka.pl

574 748 237